Jau šį savaitgalį kino teatruose – tikrų įvykių įkvėpta jausminga istorija, sukėlusi visuomenėje didelį atgarsį „Malonumų namai“. Kino juosta sukurta pagal jaunos rašytojos Emos Becker autobiografinį romaną „Namai“. Skandalingame filme rašytoja pasakoja savo gyvenimo istoriją, apie tai kaip ji savo noru praleido garsiausiuose Berlyno viešnamiuose daugiau nei 2 metus. Pagrindinį vaidmenį filme atlieka žavioji Ana Girardot.
Po katalikiškos literatūros studijų Sorbonoje 2013 m. Emma Becker išvyko į Berlyną. Pasivadinusi Justinos slapyvardžiu, ji įsidarbina garsiuosiuose Berlyno bordeliuose, kurie pasak rašytojos turėjo „sielą“ ir, kuriuose ji buvo „laiminga“. „Manęs niekas nevertė dirbti viešnamiuose, dariau tai savo noru, vedama smalsumo bei įsitikinimo, kad norint parašyti gerą romaną, reikia jį išgyventi iš vidaus. Norėjau patirti šią būseną, kurios funkcija pati seniausia – teikti malonumą vyrams “, – atvirauja šokiruojančio romano autorė Ema Becker.
Pagrindinio vaidmens atlikėja Ana Girardot, savo rolę filme „Malonumų namai“ pristato grakščiai, atvirai ir itin subtiliai. „Man patiko, kad mano kuriama herojė yra laisva moteris, kuri priima savo troškimus tokius, kokie jie yra ir visiškai nesijaudina dėl kitų žmonių nuomonės, net ir tada, kai sulaukia kritikos – ji drąsiai tęsia savo eksperimentą. Šis filmas patvirtina, kad moterys yra daugialypės ir kad jų seksualumas gali būti netikėtas, netgi šokiruojantis. Kad esu šio filmo dalis – esu nepaprastai laiminga“, – pasakoja Ana Girardot.
Kino ir literatūros kritikai priblokšti rašymo ir kine kuriamo vaizdo grožio ir autorės minčių perteikimo šia itin subtilia tema. Pasak kritiko Araund Vivant – „visame siužete vyrauja kažkokia nepaaiškinama estetika – knyga ir filmas turėtų pasakoti apie prostitucijos užkulisius, tačiau tai, kur kas subtilesnis kūrinys, paliečiantis žmogaus jausmus, kuomet visiškai atsiduodi tam, ką darai“.
„Tai labai žmogiškas ir subtilus pasakojimas, kuriame yra kažkas apgailėtino, bet kartu ir labai jaudinančio. Visi kuriami herojų paveikslai atskleidžia laukinę žmogaus prigimtį. Moterys filme – turinčios galios, žaidžiančios savo geismu, vyrai – jaučiantys geidulius, seksualinę kančią, meilės trūkumą, nes jie vieniši ir yra priversti ieškoti trumpalaikio jausmo viešnamiuose“, – pasakoja savo įspūdžius rašytojas Fredericas Beigbederis.